10.08.2021 tarihi itibari ile 2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Ücretli Öğretmenlik Başvuruları E-Devlet Sistemi üzerinden açılmış olup başvurular sistem üzerinden yapılacaktır.
Covid 19 salgını nedeniyle başvurular online ortamda alınacak olup Müdürlüğümüze herhangi bir evrak teslim edilmeyecektir. Komisyon tarafından yapılan görevlendirmeler sonucunda ilgili evraklar görevlendirilen Okul Müdürlüğüne elden teslim edilecektir.
Sırası İle Yapılacaklar
1- E-Devlet üzerinden ücretli öğretmenlik başvurusunda bulununuz. Başvuru için tıklayınız.
2- E-Devlet üzerinden başvurunuzu yaptıktan sonra Müdürülüğümüz Ücretli Öğretmenlik Başvuru Ekranından başvurunuzu yapınız. Başvuru için tıklaynız.
3- Komisyon tarafından görevlendirmeler yapıldıktan sonra görevlendirilen öğretmenlerimize iletişim bilgileri üzerinden bilgi verilecektir.
4- Görevlendirilen öğretmenler aşağıda belirtilen evrakların asılları ve fotokopilerini görevlendirildikleri Okul Müdürlüğüne elden teslim edeceklerdir.
Dikkat
1- Müdürlüğümüz Ücretli Öğretmenlik Başvuru Ekranı üzerinden yapılan başvurularda kişinin kimlik bilgilerinin doğruluğu hakkında aksi ispatlandığında sonuçlarına katlanmayı kabul etmiş sayılır.
2- Görevlendirme sırasında kişilerin öncelik olarak Mezuniyet Branşları esas alınacaktır.
3- Başvuruda Okul Müdürlüklerine teslim edilen evraklar iade edilmeyecektir.
4- E-Devlet üzerinden başvuru yapmayanların başvuruları dikkate alınmayacaktır. Müdürlüğümüze evrak getirilmeyecektir.
Görevlendirilen Okul İdarelerine Teslim Edilmesi Gereken Evraklar
1-Diploma/Mezuniyet Belgesi/Çıkış Belgesinin aslı ve fotokopisi
2-Son bir ay içerisinde alınmış işe girişe engel olmadığına dair sağlık raporu
3-Sabıka Kaydı
4-İkametgah İl Muhabiri
5-Nüfus cüzdanının fotokopisi.
6-2 adet Vesikalık Fotoğraf
7-Formasyon Belgesi fotokopisi (Varsa)
8-İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Belgesi.(Varsa)
9-Emeklilik kimlik kartı fotokopisi (Emekli ise)